top of page

Я маю право

Відповідно до плану реалізації правопросвітницького проекту "Я маю право!" на виконання Указу Президента України від 14.11.2017 року №361/2017 на 2018 рік в старшій та середній групах КЗ "Харківський санаторний навчально-виховний комплекс №1" Харківської обласної ради було проведено цикл занять з правового виховання за наступними темами:

"Про права граючи", "Право жити і виховуватися в сім’ї", " Моя сім’я", "Мама сонечко в сім’ї, ми промінчики її", "Ти і твоє ім’я" та ін. Завданням занять було дати дітям загальне уявлення про їх права; розвивати правовий світогляд; виховувати почуття самоповаги і поваги до інших; формувати уявлення про сім’ю рід; уявлення дітей про взаємну турботу та любов у сім’ї; виховувати бажання допомагати, шанобливе ставлення до близьких людей; вчити міркувати, робити висновки; формувати базові моральні якості особистості.

bottom of page